ady's FotoPage

By: ady skywalker
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 18-Jul-2006 11:13 Email | Share | | Bookmark
kosong

 
pic ni kat redang taun lepas..
pemandangan dari atas bukit tu memang lawa banget..

hari ni kosong sangat so ni ade secebis lirik yg aku rase agak menarik untuk pic ni

Apakah yang dikejar dalam hidupmu
Berkali ku kata padamu
Kita singgah di dunia yang sementara
Penuh tipu daya


p/s lirik ni bunyinyer macam kene kat seseorang
mungkin kat aku kot


Monday, 10-Jul-2006 11:24 Email | Share | | Bookmark
libur Xplorasi

 
 
 
View all 6 photos...



Bertempat di Menara Kl semalam.

saya Di undang bersama TokeiKedai untuk menghadiri satu majlis sambutan ulang tahun
ke 4 majalah libur,serta pelancaran Kad Xplorasi libur.
kad ini mempunyai banyak keistimewaan
salah satunya ialah membolehkan para ahlinya memperolehi Diskaun yang hebat semasa pergi melancong..

sampai disini saye ulasan saya sekian dari AdySkywalker..

dan berserta di majlis ini kunjungan dari Indonesia Puteri Medan Metropolitan.


p/s puterinyer semua cantik banget


Tuesday, 4-Jul-2006 15:12 Email | Share | | Bookmark
edisi kembali

alam buana
setelah sekian lame aku tak upload
ermm..


ni adalah sebuah gambar yg aku shoot kat redang dulu..
takde ape nak komen buat mase ni so nanti2 laa aku komen
hehe


p/s AL FATEHAH untuk roh adik aku.


Sunday, 21-May-2006 02:17 Email | Share | | Bookmark
takzirah.

 



PADA 15 hb mei bersamaan 17 jamadilawal lalu kembali nya adik aku ke RAHMATULLAH ..
kejadian berlaku lebih kurang 5 pagi+++.
semasa Arwah hendak pergi membeli sarapan pagi
kejadian di jalan genting klang setapak.

KEPADA SESIAPA YANG TAHU ATAU TERNAMPAK KEJADIAN INI
MOHON MAKLUM KAN KEPADA SAYA

YA ALLAH AKU BERMOHON KEPADA MU AGAR TEMPATKAN ROH ADIKKU DI DALAM
GOLONGAN ORANG-ORANG YANG BERIMAN.
AMIN YA RABBAL ALAMIN....



Saturday, 6-May-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
berehat sebentar bersama ABC..

 
pic ni time aku gi pangkor awal taun ari tu...

sambil kena ABC lepak kat bawah pokok ketepang

menikmati angin laut fuh...
hehe memang best....

takde aper nak ckp lagi

so enjoy da pic


[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net