ady's FotoPage

By: ady skywalker
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 9-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
craze series

 
cuber teke ape kah benda ni....

guess wat is this..


Saturday, 6-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
green series

 
ni laa kalau korang nak tau Bunga Harum Sundal Malam (pontianak harum sundal malam )

aku snap bunga ni kat rumah member aku bunga ni mengeluarkan satu bau yang cukup kuat pada waktu malam....

nak snap pon susah gak sebab port pokok ni yang agak ter susah nak snap.heheh




www.redangcamp.com
pakej menarik menanti anda..untuk pakej percutian email kan pertanyaan anda ke whayme69@yahoo.com


Friday, 5-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
jumaat series

 
sebenarnya pic ni aku tujukan untuk aku sendiri .........
time kat tengah laut gi Diving...

tengoklah diri walaupon di atas bot sembahyang tetap tidak dilupakan....
YA ALLAH YA TUHAN KU KAU BERILAH PETUNJUK DAH HIDAYAH KEPADA HAMBAMU INI AMIN..
di sebalik diri ini tersembunyi seribu lara...


قُلْ يَا عِبَادِ الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا رَبَّكُمْ لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ وَأَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَةٌ إِنَّمَا يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَيْرِ حِسَابٍ
Katakanlah: "Hai hamba-hamba-Ku yang beriman. Bertakwalah kepada Tuhanmu". Orang-orang yang berbuat baik di dunia ini memperoleh kebaikan. Dan bumi Allah itu adalah luas. Sesungguhnya hanya orang-orang yang bersabarlah Yang dicukupkan pahala mereka tanpa batas
(Az-Zumar ayat 10)


Wednesday, 3-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
redang series (second time) part 4

 
hujan kat redang memang sejuk banget ermm kalau lah kat umah cam ni kan best


p/s hilang dalam hujan kat redang


www.redangcamp.com
pakej menarik menanti anda..untuk pakej percutian email kan pertanyaan anda ke whayme69@yahoo.com


Tuesday, 2-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Crazy Series -

 
pic ni aku snap ari ahad ari tu kat KLCC lepak sambil bace LIBUR.. poyo plak hehe
sambil baca aku suker tgk ragam2 manusia yang ada sekitar KLCC..macam2 ada

ermm libur ni bleh dikatakan satu majalah best gak coz bleh tau tempat2 percutian yang menarik
takrugi beli...keluaran yang baru ni ade pic kat redang hehe..port aku plak tu caya laaa
papehal pon enjoy


[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net