ady's FotoPage

By: ady skywalker
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]
Friday, 8-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
jumaat series

 
 
tut-tut.....kenderaan rasmi aku mase kat hatnyi...


dengan keadaan aku yang demam ni sajer laa yang aku bleh upload

pedoman untuk hari Jumaat yang mulia ini

رَّبُّكُمْ أَعْلَمُ بِمَا فِي نُفُوسِكُمْ إِن تَكُونُواْ صَالِحِينَ فَإِنَّهُ كَانَ لِلأَوَّابِينَ غَفُوراً
"Tuhanmu lebih mengetahui apa yang ada dalam hatimu; jika kamu orang-orang yang baik, maka sesungguhnya Dia Maha Pengampun bagi orang-orang yang bertaubat"(ayat 25 surah Israa')


Saturday, 2-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
my crazy series

 
 
selipar jepun ngan kasut....heheh

oleh kerana aku takde mood nak buh pic ape hari ni so ni laa yang bleh buat aku ketawa

mungkin aku tak up date fotopages aku sebab kemungkinan besar aku kene gi hatnyai malam ni
so enjoy my selipar pic

saper2 yang nak beli bleh laa buat pesanan ok hehe

adios...


Wednesday, 29-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
my crazy day....

 
kerusi kosong.............


aku pon kosong huh.....

p/s pening pale laa



Tuesday, 28-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
My Zulaika series

 
 
hahah Zulaika lagi...pic ari ahad ari tu....

siap jeling aku lagi tu muakaka

dah besar dah di skrg july ni genap laa 2 bulan...

huh ok laa enjoy da pic


Sunday, 26-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
my crazy series

 
hahaah desebab kan pale aku pening sangat ari ni dengan ini terjadi lah gambar ni

demam StarWars tak habis lagi laaa

enjoy da JEDI.....


[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net