ady's FotoPage

By: ady skywalker
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 1-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
edisi 2006

 
kata orang ombak jahat....

kata aku ombak laa bleh mendamaikan dan mententeramkan jiwa..

kata orang lagi laut ni takbest..

kata aku laut ni laa sumber rezeki paling luas di atas muka bumi ni..

aku meminta pada yang ada.aku merindu pada kasih ..

p/s rindu kat laut takkan berubah ..


Monday, 26-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Edisi Tsunami

 
26 dis 05 bersamaan 14 Zulkaedah 1426 H genaplah setahun bencana Tsunami melanda umat MUHAMAD S A W di bumi ini.
Dikala saat itu hanya ALLAH sahaja yang mengetahui

Ketahui lah saudara ku bahawa ALLAH Maha Besar.

YA ALLAH semoga Kau cucurilah Rahmat MU bagi mereka2 yang terkorban dan tempatkan lah
Mereka didalam golongan orang-orang yang Beriman.

YA ALLAH YA TUHAN KU aku bermohon kepada Mu jangan lah Kau menduga kami dengan dugaan yang tidak dapat kami tanggungngi.


أَمْ أَمِنتُمْ أَن يُعِيدَكُمْ فِيهِ تَارَةً أُخْرَى فَيُرْسِلَ عَلَيْكُمْ قَاصِفا مِّنَ الرِّيحِ فَيُغْرِقَكُم بِمَا كَفَرْتُمْ ثُمَّ لاَ تَجِدُواْ لَكُمْ عَلَيْنَا بِهِ تَبِيعاً
atau apakah kamu merasa aman dari dikembalikan-Nya kamu ke laut sekali lagi, lalu Dia meniupkan atas kamu angin taupan dan ditenggelamkan-Nya kamu disebabkan kekafiranmu. Dan kamu tidak akan mendapat seorang penolongpun dalam hal ini terhadap (siksaan) Kami.(17:69)


Wednesday, 14-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
edisi di suatu petang

 
di suatu petang..bermain-main air di tepi pantai ..

untuk menenang kan fikiran....


Monday, 5-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
edisi kosong

menunggu masa
termanggu menunggu masa...

macam manusia jugak bila sampai masa nya akan kembali kepadaNYA...

sesungguhnya biar seribu tahun air mengukir batu manusia tetap manusia..




Monday, 28-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
edisi petang

 
pic ni kat teluk batek..time petang

pas ni maybe aku upload pic lambat sikit sebab aku nak belayar membawa diri ikut sampan tu..


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net