ady's FotoPage

By: ady skywalker
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 22-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
my Zulaika series

new born
7 month
lame tak letak pic zulaika ni dah besar sekarang..

p/s pic time raya hari tu


Friday, 18-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
laut

biru
ermm takde aper nak kater..
pic kat kpg aku.
laut lebih kurang 100 meter dari rumah jer.

sebab penat baru je sampai KL dari P.Pangkor...
so tunggu kan edisi laut..




p/s Laut Dan Aku Tak Boleh Dipisah Kan..


Monday, 14-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Edisi Raya.. welkam Back...

Langit Maghrib

edisi raya hehe..

pic ni time kat kampung ku.. kat tepi pantai ..waktu nak maghrib.....

ari ni aku baru sampai balik rumah dah 2 minggu tinggal rumah..maklum laa raya sakan

ermm malas nak load pic lagi sebenor nyer maklum laa letih ...

ni pon sebab lamer sangat tak bukak pc ni rindu sangat hahahaha ...rindu kat pc jer laa sebab takde orang nak rindu

sampai jumpa lagi


Friday, 28-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
HarI RaYa SeriEs...

 


selamat hari raya Ku ucap kan kepada semua sahabat..

Ku Ikhlas Kan Hati Mohon Kemaafan..

Selamat Beraya nga keluarga..

Selamat dalam perjalanan balik kampung..

p/s pic pelita ni snap kat rumah .dan rumah ku memang setiap taun tak penah miss pasang pelita...

Lepasni tak up pic kat FP ni buat masa terekat ni coz nak blk beraya kat kelantan

so saper yang duk kelantan tu jemput laa dtg umah hehe

"Nabi Shallallahu ‘alaihi wasallam tidak keluar pada waktu pagi Hari Raya Fitrah sehingga Baginda makan (terlebih dahulu) beberapa biji tamar dan Baginda memakannya dalam bilangan ganjil."
(Hadits riwayat Al-Bukhari dan Ahmad)






Thursday, 20-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Ramadhan Series

 
Dalam Diam Ramadhan sudah pun di pertengahan..
Malam Ke 17 ramadhan..

Ku lampirkan gambar ini buat tatapan sahabat semua..
mencari ketenangan dalam diri sendiri
sebagai manusia biasa ku sering tersungkur jatuh namun Ku tabah kan Hati ini
Kerna NYA..

Diriwayatkan dari Aisyah ra. Sesungguhnya Rasulullah saw. telah bersabda : berusahalah untuk mencari lailatul qadar pada sepuluh malam terakhir. (H.R : Muslim )

"Sesungguhnya Allah telah memberikan kepada umatNya Lailatulqadar dan tidak diberikan kepada umat yang sebelum mereka." - Riwayat Addailamani dari Anas r.a.


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net